Viestiketju: Turvakaarista.
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 19.04.2015, 09:45
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Suunnistus-säännöt on aika vapaat kaarien suhteen niin että "lähes kaikki" pääsevät osallistumaan vaikka kaaret olisi tehty oman pään mukaan. Suosittelisin kuitenkin tekemään kaaret niin että ne ovat mahdollisimman lähellä AKK-sääntöjä, niin että ne kelpaavat sitten jatkossakin kaikkiin lajeihin.

Kuljettajan saa mahtumaan pääkaaren etupuolelle joko 1) kallistamalla pääkaarta taaksepäin tai 2) kiinnittämällä alapään taaemmas takalokarin etuosan päälle. Takatuet kannattaa ehdottomasti tehdä ilman mutkia. Diagonaalia ei tarvitse kiinnittää ihan kaarien taivutuskohtiin, joten sillä saa pelattua lisätilaa penkeille jos tarvii.

http://www.autourheilu.fi/attachemen...9-45-33175.pdf

Jjep nuota akk kaarsääntöjä tullu lueskeltua moneen kertaan ja ongelmana ny vähä on jotta pitkänä ihmisenä pitää karsia ajomukavuudesta että saa nuo takatuet hyväksyttyyn kulmaan. mittapiirros luonnokset olis nyt noille akk säännöille joten sellaset tulee. 6-piste, oviputket ja kaikki. Jos ymmärsin oikein niin pääkaaren diakonaalin vois laittaa myös takatukien väliin. Meinasin että jättäis sen tosiaan pois pääkaaren välistä ja luopuus 2+4 pakusta tekemällä ristikon takatukien väliin

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten