Kattelepa tuolta:
http://coloradok5.com/52inchspringswap.shtml
Ei ollu mikään amerikan-temppu tehdä..


Vai olikohan.
Tein tuon hommelin omaani aikanaan ja antoi kyllä mukavasti joustoja. Etuvakaaja olisi kyllä ollut hyvä laittaa takaisin kiinni, sen verran huojakaksi muuttui mutka-ajossa, mutta auto meni myyntiin ennen suurempia jatkokehittelyjä.
Tuli tuolla luisuja vedettyä pellolla spring swapin jälkeenkin, eikä se kaatunut, mutta tuntuma oli vähän kiikkerä..
Korotusta tuo tekee etupäässä aika reilusti, mutta lehtiä vähentämällä(pari lyhintä nappasin pakoista pois) keulan sai laskemaan johonkin 4" korotusta vastaavalle tasolle.

Takapää jää pelkällä shackle flipillä vähän alemmaksi kuin keula tuon jälkeen.
Stance oli tuollainen:
Etulokareista otin vain alanurkista pienet siivut pois edestä ja takaa ja 35" mutikat mahtui elämään kivutta ilman korin korottamista.
EDIT:
Olihan siellä yksi erittäin huono kuva noista korvakkeiden ja riippujen paikoistakin.

Riiput oli n. 200mm pitkät ja etukorvake siirtyi reippaat 5senttiä eteenpäin, ehkä liki 7cm..