Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.04.2015, 12:40
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Olen megasquirttia viritellyt TBI:lle. Semmoninen kävi mielessä, kun noita suuttimia testannut, että pitäisikö niiden naksuhtaa kuuluvasti kun niihin laittaa sähköt?
Kokeilin megasquirtilla ja suoraan AA-patterilla. Sen veran olen mitannut, että kummankin kela on ehjä.
Muistelen jostain joskus lukeneeni, että TBI-suutin tarvitsee megaruutan kanssa esivastukset impedanssisovituksen takia.
En tiedä, tämä on luettua.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jande Näytä viesti
Juu itse en ole kerinnyt tähän perehymään, isäntä oli tutkinut niin ei tule bensaa ollenkaan toiseen.
Tämähän on ehkä jo ohi ajallisesti mutta minulla 4.3TBI astrossa ruiski vain toisesta suuttimesta. Ilmeni Legolandin matkalla ruotsalaisella moottoritiellä, kun meinasi voima loppua. Vika ei ollut suuttimessa vaan bensapaineessa. Pumppukin oli loppujen lopuksi ehjä vaikka sen vaihdoinkin mutta oikea vika oli pumpun ja polttoaineputken välillä oleva ~5cm kumiletku (tai mitä joustomateriaalia nyt olikaan). Siinä oli pitkittäinen halkeama ja vuoti paineita takaisin tankkiin. Ainetta ei tullut kuin toiselle suuttimelle. Täydellä tankilla tietysti pelasi paremmin kuin vajaalla.

Viimeksi muokannut toyopet : 16.04.2015 12:43
Vastaa lainaten