Näytä yksittäinen viesti
  #249  
Vanha 12.04.2015, 20:16
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

viikonlopun aikaan sai jotain aikaseksikin, ohjaussimpukalle tehty korvakot, vinssinnarun takaohjuri tehty, käsijarrua laiteltu, penkkien korvakot hitsattu, maalia viskottu sinne sun tänne, sekä jotain muuta pientä.
Oisko muuten kellään lj70 panhardien puslia ylimääräsenä? tai mistäkä niitä nopeesti sais ns. edullisesti?
pulttien reikiin laiton putkiholkit, niin saa rauhassa kiristää ettei runkopalkki painu kasaan.
TPaineilmasäiliö ja tuleva öljypohjakin sai uutta väriä pintaan. Öljypohjahan on Lj:n, sopii paremmin korottavat ohjainvarret olemaan alla.
__________________
Hilux on luksus
Vastaa lainaten