Viestiketju: BlaZZeri -88
Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 12.04.2015, 19:34
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Taas on vähän nytkähtänyt etiäpäin Etulokari lähti yllättävän helposti pois, kaikki ruuvit aukes nätisti. Jopa sisälokasuoja lähti varsin vaivatta.

Click image for larger version

Name:	WP_20150410_20_14_44_Pro.jpg
Views:	391
Size:	74,9 Kt
ID:	59121

Näky oli hyvinkin odotetun kaltainen. Epämääräinen helinä ja kolina keulasta monttuihin ajettaes taitaa johtua aika paljon noista etulokareista kun tukevat tuon koko "keulan" paikalleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20150410_20_14_53_Pro.jpg
Views:	351
Size:	114,3 Kt
ID:	59122

Uudella pellillä siitä selvittiin, kaaren reunaan harjateräs niin kestää vähän kolhimista.

Click image for larger version

Name:	WP_20150411_14_28_00_Pro.jpg
Views:	321
Size:	99,4 Kt
ID:	59123

Maalin pikakuivatus nätissä kevät auringossa, ja takaisin paikalleen.
Click image for larger version

Name:	WP_20150411_14_39_50_Pro.jpg
Views:	459
Size:	93,2 Kt
ID:	59124 Click image for larger version

Name:	WP_20150412_18_10_12_Pro.jpg
Views:	390
Size:	86,8 Kt
ID:	59125

Eiköhän tuo siellä taas muutaman vuoden jaksele, seuraavaks tarvis sisälokasuojalle tehdä jotain (sama toiselle puolelle). Joko hitsaileen siihen hieman paikkoja tai korvaa sen jollain muovi kumi yhdistelmä hässäkällä. Onko ideoita toteutukseen, meneekö kuitenkin helpoiten vanhoja korjaamalla?

Click image for larger version

Name:	WP_20150412_18_10_33_Pro.jpg
Views:	345
Size:	52,9 Kt
ID:	59126
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten