Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 12.04.2015, 12:57
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Vitutuksen aiheuttajan nimi ei kyl ala H:lla, vaan S:llä. Ja tää merkki muutenkin huono ettii jotain pient osaa, kun et nää osia ilman lisenssejä et vois tilauttaa kauppiaalle. Ain pitää olla siellä katteleen osia ja kysyyn, kun et näe koneelt itte. Ja mallin kaa ku meet, niin ihmetellään et mist tuollanen osa on oikkeen vaik sanoo merkinkin.

Ja mitä H:lla alkavia oon ruuvanut, niin ovat kyllä ihan Made In Sweden malleja ollut, kun lähinnä tarvinut omia 246:sia vähän huoltaa ja korjata. Enkä kyllä 400 sarjaa tuoreempiin ees tässä merkissä koskekkaan.

Tänne taas ei kaivata v-tutusta niin ei hommata sahaukseen muita kuin S alkuisia
~17 vuotta taloudessa ollut ammattikäytöstä eläkkeelle jäänyt yksilö on vaatinut niinkin paljon korjausta että bensaletkun ja säiliön korkin on joutunut uusimaan
...ja käytettykin on, poislukien viimeiset 3v sahattu keskinmäärin 50motin halkotarpeet vuoteen... Ikinä ei tartte jännittää kun sahaa tarttee että starttaako/toimiiko vaikka ois pitempääkin seissy, puol vuotta tunnu missään
pari nykäsyy ja hyvin laulaa.. Hittovie, pitääkin vissiin alkaa suunnittelemaan seuraavaa korjausta, käynnistimen narua jäljellä enään n. 30cm En oo vaan kehannu vaihtaa ku hyvin lähtee pikku nyppäsyilläkin päpättämään

ja ennenkuin kukaan alkaa niin totta m#nassa tulppaa, laippaa ja ketjua on vaihettu. nehän on kulutustavaraa
__________________
WUOKSI OFFROAD