Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.04.2015, 12:55
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eilhik Näytä viesti
Otan osaa muutaman korjanneena voin todeta että torx-avain tulee tutuksi ja saa purkaa koko sahan atomeiksi jo pelkän pakoputken käyttämiseksi irti.
Ebay,llä ainakin löytyi tuohon yhteen "kultahampaaseen" käynnistinlaite kun vanhan olivat osanneet purkaa ja tunnetusti hukkaamaan osat siitä.
246gbx on ja muuta ei tarvitse varalla sama mutta uudempi malli ilman lämpökahvoja.
Onneks näis ei viel Torxeja käytössä, vaan ihan talttauraset ruuvit. Ku nää v**** aiheuttajat on 020AV/020AVP:tä... Käynnistinarunkin vaihtamiseen pitää melkeen koko saha levittää pöydälle, että saa narupyörän esille...
En ennään ihmettele, että miks korjarit tätä mallia vieroksuu... Onneks ei enään tarvi ku paiskasin pöydän kannen alle hyllylle kaks näist. Kolmatta en vielä ehtinyt... Ja nää kuuluu hukkaavan kipinän herkästi, ja muutenkin ongelmallisia tyhjäkäynnin kaa. Pytyis ei saa naarmuja olla jne... Muuten ei käy mitenkään... Sen verran aukaisin imukurkkuja ja pakaria, että näkee ännän kuntookin. Ei vikaa, mutta ilmeiseti alakerran stefat hoolaa imun läpi, että ei kaasuttajalle saa... Ja ku sahan arvokaan ei enään kauhee oo, niin jätän laittamatta. Ellei saa sit stefoja uusia (n. 15€:a NBR:set), joilla ei enään tuu tuota vikaa. Mut tuo kipinättömyys tekee ongelmat uudet.

Yks 026:nen Stihl tuli kaupoissa, joka ei käynyt... No, siin ei ainetta kaasuttaja antanut läpi. Onneks tallissa lattialla 024:sia varaosiks menneit, joist arvalla kaasutin tohon. Lähtee käyntiin kolmannella nyppäsyllä vaik ois 2kk seisonut aineet tankissa. Ja ei oo valmiit, vaan omaseosta. Mitä myös omat Hvat nauttii.

Seuraavaks kasaan Ms260:sen jahka saan alakertaan SKF:lt laakerit siihen. Sit työn alle Ms250:nen. Näist maailman eniten myydyist sahoista.