Onkos 10 vai 20 venttiilinen? Itellä oli just 200tkm ajettu -93, joka savutti ja kulutti öljyt, siinä määrin oli kova kulutus, lohkovika että joskus tulppakin kuoli öljyn määrään. Noissa alkupään 10v koneissa on sitä vikaa ollut.
- liekkilukko on sellainen pieni ampiaispesä, metallinen tietenkin, huohotimessa. Lähinnä ongelma se että tukkeentuun ja pakkasella jäätyy.
Tulpat kun ottaa irit niin näkee onko palotilassa kuinpaljon ollut öljyä. Omassa sitä oli niin ettei kaikki edes palanut! Puristuspaineet oli kuitenkin ihan ok, koska runsas öljy piti puristukset. Ohivirtausmitaaus tjsp. pitäis paljastaa lojkon kuntoa.
Ilmeisesti on siis vapari? T5 turbot saattaa alkaa myös kulutamaan öljyä ja savuttamaan, niissä toisaalta ei ole ollut (tiettävästi) lohkovikoja.
EDIT: katsoppas onko siinä pissapojan säiliön vieressä ne vikakoodin luku systeemit painonapilla ja ledivalolla. google kertoo sitten enemmä "volvo 850 vikakoodin luku"
|