Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 10.04.2015, 09:25
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.540
Perusasetus

Kunnolla vaan jäähdytystä peliin, varsinkin mettä tai vetokäytössä olevaan autoon. Jos lämmöt mönkii väkisin ylin huntin niin pidä vaikka vähä taukoo ni ei laitteet sula. Sit tallille rakentaa lisää jäähdytystä. Eli isoo kennoo ja riittävästi ilmavirtaa. Sit jos tuntuu ettei mitkään kennot riitä pitämään lämpöjä kurissa ja perävälitykset on tarpeeks tiuhat yms.. niin sitten kantsii kattoa että sille jäähdytyspiirille menee tarpeeks öljyä.

Mulla kun tuli viime remontin yhteydessä uus turbiini jossa on jäähdytyskiertoa parannettu, niin lootan lämmöt putos varmaan parkyt astetta, mittaus öljypohjasta. Valmistaja lupaa n. seittemän litraa enemmän öljyä jäähdytyskiertoon kuin vakiotuurbaani päästää. Hughes XTM sarjan limppu. Eli öljyt ei ikinä ees pääse siihen turbokuumuuteen siellä turbiinin sisällä kun se öljy vaihtuu siellä kokoajan riittävän nopeesti. Ja lootan jäähdytinkin pelaa tehokkaammin kun virtaus on kova.
Vastaa lainaten