Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.04.2015, 23:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
jäähylle menevästä linjasta näkee laatikon lämmön ja miten lujilla mennään. öljypohjasta näkee miten jäähytys toimii ja riittääkö joka menossa.
Pro- jätkät laittaisi molempiin anturin, ja vaihtokytkin mittarin viereen

Lainaus:
itellä anturi pohjassa tällä hetkellä. kaupungissa saattaa olla 50-60 luokkaa tällä kelillä mutta heti kun lukko päällä ajaa niin putoo alle mittarin näyttämän <50 astetta.
Samoin on minulla nyt. Jeepillä näillä keleillä maantieajossa pysyy 50° tai alle, kaupungissa siellä 50°-70° välillä. Ilman lisäjäähdytystä olen päässyt kesällä ruuhkaliikenteessä 120°C lukemiin, samoin metsässä rymytessä (kesällä että talvella) Lisäjäähy on jo olemassa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten