Elikkäs kysymys olis sellassesta asiasta kun olis tarkoitus viritellä lämpötilamittari tolle automaattilaatikolle ja kysymys kuuluukin että olisko öljypohja paras paikka anturille vai mahdollisesti jäähdyttimellä lähtevä putki?
Sitten toinen juttu että onko kenelläkään tietoa minkälainen kierre esimerkiksi autogaugen öljynlämpömittarin anturissa?
Minkähän kokoinen jäähdytin olis sopiva tollasseen rrc:hen jossa on zf4hp22 ja yhdellä jäähdyttimellä meinasin toteuttaa. Itse ajattelin hommata hydraulijäähdyttimen mutta ei viitsisi hommata kauheasti liian isoa koska hinta alkaa kohoamaan, metsässä autoa käytetään melko vähän?
Ja lopuksi olis kiva kuulla minkälaisia lämpöjä muiden automaateissa on maantieajossa ja metsä käytössä? Tähän viimeseen kysymykseen varmaan löytyy vastaus helposti haulla mutta jos ja kun joku viitsii lukea nämä kysymykset niin voi myös samalla vaivalla vastatakkin.