Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 08.04.2015, 10:56
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Viikonloppuna tuli motaria pörrättyä enempikin ja huomasin et välillä loivassakin ylämäessä Jeeppi tiputti turbiinilukkoa pois päältä ja saman tien nappas kiinni takas, ilman että pykälsi pienemmälle vaihteelle..

Automaattilaatikoiden sielunelämää en sen paremmin tunne, mutta käsittääkseni siellä joku solenoidi on turbiinilukolle.. Onko tämä solenoidi helpostikkin vaihdettavissa esim laatikon öljynvaihdon yhteydessä?

Ideoita? Vinkkejä?

Autohan siis on vm.-00 V8
Ei oo helposti ainakaan vaihdettavissa, muistaakseni tossa (5)45RFE -laatikossa ei paljoa vaihdettavaa helpolla ole suodattimien vaihdon yhteydessä. Ainoat ulkopuolella olevat helposti vaihdettavat on kaksi nopeusanturia laatikon vasemmalla puolen (ne on keskenään samat) ja oikealla puolella on yksi painetunnistin.

Niin ja tuskin se solenoidi itse tiputtelee sitä TCC:tä pois päältä, eiköhän se ohjaus tule TCM:ltä, joka käskyttää jonkun datatiedon perusteella ECM/PCM:ltä, että tiputtaa sen TCC:n pois päältä.... Että ensin tutkisin testerillä esim TPS:n toimintaa...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten