roklasin sitte päivällä asennella panhardia paikalleen ja ei ny menny ihan niiko suunniteltua. rubiconin bracketti ei sit halunnu istuu procompin panhardin kanssa ja meni leikkaa-liimaa-askartele tyyppiseksi tuo touhu. osat näytti helevetin komialta ku ne perkas paketista pellolle, mut 20mm mittavirhe ei oo ihan näppikeikalla muokattavissa käypäseksi kokonaisuudeksi, eli pittää ny kehitellä joku plan B. ja tietty ko auto oli pakko saaja ajoon, ni piti sit tehä patentti XYZ. otin sitte ja naitoin alkuperäsen jeepin kiinnikkeen tuoho procompin panhardiin, mut mie vähä luulen et tuo sepostus ei oo pitkäikänen, eli takas piirrustuspöydän ääreen siis.
kuvatuksia päivältä..
vähä loivasti vahvisteltu panhardin alakiinnike, tiijä sit mite tuo kestää, mut korjasin liestyneen reijän ja tuli vittumaisen tiukka sovitus, eli ei oo elovaraa käytännös ollenkaan, vahvistellaan lisee ku repevää.
tälläsii sinne lähettiin tarjottelee, huomaa et Rubiconin kiinnike on kyl pirusti rajumpaa tekoo ku tuo orkkis

tahon nähä sen panhardinki et millai mörkö se on
tuollai ne keskenään sit loppuviimeen pienen koneistuksen jäläkeen nai, orkkis kiinnike on ns pilalla ko piti porata kartio suoraksi, vaan onhan nuita liikentees ni tuskin mikää autohistoriallinen osa meni piloille
kahotaa mitä sitä vkl tuas suapi aikaseks, jatkuu..