Viestiketju: ACS 2015!
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.04.2015, 20:47
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Näyttelyt oli ja meni ja oikeesti ISO kiitos Mad Moose Racing porukalle! Jaska ja apulaiset oli hoitanu homman hienosti. Oma kosla siis oli esillä ja sen asettelu ja pois vienti oli hienosti hoidettu. Talkoo väki heitteli kuormalavat ja matot paikoilleen ja purki pois, eikä oikeesti tarvinu ite touhuta niiden kans hiki hatussa! HIENOA! Olin kyllä ite varautunu, että osastoo niputellaan torstaina puoleen yöhön ja tänään puretaan monta tuntia 1-4 hengen voimin, mutta ei AIVAN LOISTAVAA!! Kiitos!

Sitä sitte tiedä kiinnostaako noi maasturit tuolla ketäkin ja minkä verran, ainaki kun joitain kuvalinkkejä katellu, nii aika laiskasti ollu offikaluston kuvia....noh näkyvyyttä se on pieniki näkyvys.

Itelle näyttelyssä oli ainaki kateltavaa yhdeks päiväks riitti oikee hyvin.....ehkä jopa liikaakin, tai sit mä oon vaan niin hidas kierteleen Makeita ameriikan pelejä! Tuunari osastollakin oli joitain mielenkiintoisia ja "mopedeissa" kans. Huutokauppaa olis tehny mieli seurailla, mut ei aika riittäny. Onks mitään tietoa kellään, että mihin hintaan siellä mitäki myytiin?

Tommosen kuvalinkin löysin, jossa sentää offikalustoakin kuvattuna:
http://tdp.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...5/Friday+3.4./

Laitelkaas muutki linkkejä tai kuvia, jos niit löytyy?
Vastaa lainaten