tuli eilen ja sit tänääki minkä autokaupoilta ja ikkunaostoksilta (kaverin ja omien) kerkis väkästellä nuista etujousista puolet lateista poikkeen. rupes kummasti löytyy notkeutta ko vissii tuo susuki painaa puolet mitä pelekkä HooJiin kone

huomenna vähä tuumattava mihin siihe saapi etusiin iskarit ja millaset laitetaan

sit jos/kun kerkii ni vahvisteltava vähäsen paikkoja, ko osa nuista kiinnikkeistä sun muista on hiukan hepposia. toki auto on suzuki, et eihä se mahottomia paina, mutta ku tiijän oman ja varsinkii henkan kaasujalan, ni mie eppäilen et riittävä x 3 on se ainevahvuus millä nuo on pakko totteuttoo
venyttelin vähä tunkin kans huvikseen ja oha tuo iha tolokuttoman jäykkä vielläkii, apukuski oli hallila kerranki kaverina ja se kahteli silimät pyöreenä et oks tuos joustoja lainkaa, lie tottuna Barbies et akseleil on iha oma elämäsä

takaiskarit ainaki rajottaa takana ulosjoustoja noin jo iha silimämääräsesti, eli sinne pittää tehhä muutosta ja eessä on jotai feiliä noihe pakkojen kans, ko pinnassa jousto on helevetin nätti ja herkkä, mut sit ei mittää ulos, eikä sen paremmi sisäänkää joustoa, ehket kämäne viistoista senttii tms

TOSIN, mie luulen et officrossis sillä ei ole herttasen hevon paskan merkitystä, kuha auto kestää ladulla

kuha ny pääsöö jonneki pellolle rälleemää ni siinähän sen näkköö mite tuo joustaa ja mite jousitus pelovaa, tässei meinaan olla priimaa hakemassa, vuan hauskuuskerrointa
ne kuvetukset:
jonniverta olt erova puolella pakalla vrt täyteen