työvaloille laitoin kytkimet sekä releet ratin viereen, ja katon irrotusta varten on pistokkeet eli helpottaa irroittamista. myös webaston kello löysi paikkansa mittariston vierestä.
moottorin lämpömittari sekä anturi meni uusiksi, uusi mittari upotettiin vanhan paikalle mittaristoon ja sen viereen upotin mekaanisen öljynpainemittarin.
Webaston kytkimen vieressä sisävalolle keinukytkin ja painonappi töötille
tuhkakupin tilalle tuli Lälläri, majakkapaneelille oma tupakansytkäliitin virtakytkimellä varustettuna..
kaikki penkit on 4runner toyotasta, dodgen omat penkit oli ehjät mutta omasta mielestä maastokäyttöön huonot kun ei ollut sivutukea ja takapenkki jäykällä selkänojalla. näissä penkeissä paremmat sivutuet (kuskin penkissä monipuoliset säädöt), takapenkki on kippaava joten mahdollistaa tasaisen nukkumatilan mahdollisessa safaroinnissa.