Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 05.04.2015, 15:54
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Paras kaikkien kannalta ois sellainen liennytys, et voisi kouluttautua ajoneuvo tarkastajaksi ja siihen sopivat osa-alueet

(Oon kuullut, et joskus oli korittaja koulutusta suomessa ja niillä papruilla sai esim. etuvetoisen auton muuttaa takavetoiseksi, tutulla kolari korjaajalla muistaakseni oli nää luvat ja oli teossa jostain kolari autosta takapotku ihan liikenteeseen)

Täälläkin joku vois kouluttautua jarru/rengas muutoksiin ja joku korin korotukseen jne.

Sit hän omalla nimellään hyväksyisi muutokset ja kirjaisi sekä kuvaisi ne ja näiden todistusten kopioilla sais sit ajella ja leimattua


Samalla periaatteella vois olla vaikka konemuutokset, eli tarkistaja kävisi katsomassa tekovaiheessa tai muuten todistettavasti todistaisi rakennus vaiheessa, että rakenteet riittää +800Nm mörkömoottorille ja sit kun kori on valmis se kuvataan ja dokumentoidaan sit asennetaan kone ja tarkistetaan se, sekä dokumentoidaan, ja näiden dokumenttien kopioilla ajellaan ja katsastellaan

Sit sanktioksi vois laittaa sen englantilaisen vakuutus sanktion, jos ei ole vakuutusta ja jäät kiinni suoraan tien varressa koura kattoon ja stenalle.

Tällä jäis ne pikkasen lisää virittelijät pois.




Mut jos tollanen homma tulee valtio/virastot kuitenkin kusee sen jollain lisenssi/sertifikaatti hommalla, et pitää toista tonnia vuodessa maksaa ihan vaan kipurahoja ja siihen päälle joku haista iso pas*a koulutus "näin opimme tunnistamaan maalin värin ja polttoaineen hajun" vaikuttaa ihan todella paljon vaikka rengaskokojen muuttajan taitoon
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten