Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.04.2015, 22:04
odis:n Avatar
odis odis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.03.09
Sijainti: ruovesi
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja muuris Näytä viesti
Mulla on 605:lla ja omavalmisteisella adapterilla AX-15:ssa kiinni. Koneen alkup öljypohja ja -pumppu ei sovi, patti osuu etuakselistoon. Ssangyong Musson koneessa patti takana, se käy tai laita kuivasumppu. Vakio tulipelti ja öljynsuodatinjalka ei oikein tue öljynvaihtoa, muokattava hieman tulipeltiä tai siirrettävä suodatin letkujen päähän. Koneen korvakot ym tietysti tehtävä tyhjästä, mutta se on pienin juttu..

Jos nyt tekisin uudestaan, laittaisin semmoisen automaatti/jakolaatikko -paketin, että olis jonkunlainen luistonrajoitus keskitasauspyörästössä kokonaan avoimen sijasta katuajoon (vrt NP242). Enkä välttämättä laittais tuota dieseliäkään, vaan modernimman (bensa)koneen
eikös joku toyotan moottori käy tuohon ax-15 laatikkoon?
Vastaa lainaten