Näytä yksittäinen viesti
  #493  
Vanha 01.04.2015, 11:36
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M4x4 Näytä viesti
Liittyy sikäli pajeroon, että on kyse pajeron jarrupaineensäätimestä, mutta saattaa olla yleinenkin juttu.

Miksi jarrupaineensäätimelle tulee 2 jarruputkea ? Siis nimenomaan tuloja on 2 ( pääsylinteriltä ) ja lähtöjä 1 ( sarjassa oleville työsylintereille.). Yhteensä siis 3 putkea. Liittyykö tämä siis jotenkin siihen paineensäädön toimintaan, vai voisiko toisen putken mahdollisesti jättää pois?


Nyt ihan arvauksella että eikös siinä samalla tehosteta eli säädetä myös etujarrujen painetta suuremmaksi ku kuormaa tarpeeksi?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten