Pajeroon on olemassa 4 eri dieselkonetta(+muunnokset)ja 3 bensakonetta. Suluissa oleva kirjain/numerosarja on koneen koodi.
Voimasavukoneet ovat 2,3l diesel ja turbodiesel(4D55), 2,5l td ja td-ic(4D56), 2,8 td-ic(4M40), uusimmassa pajessa on 3,2l diesel ja konekoodia ei löytynyt.
Bensajuopot ovat 2,6l(G54B)vissiin 4-pyttyinen en ole ikuna konetta nähnyt livenä, 3,0l V6(6G72) ja 3,5l V6(6G74)
Koneita voi vaihtaa mallisarjan sisällä toisiinsa, sitten tulee sepittämistä eteen jos eri korimallien koneita ruvetaan siirtelemään toisiinsa. Tuskin 1.korimallin 2,3l Td:n tilalle menee heittämällä es. 3,0l V6, tosin 1.korin pallero nyt on muutenkin aikas ponneton kikotin 2,3l td:llä, tehoa on kuin ruohonleikkurissa, vääntöä löytyy kuin moposta ja kulkua tehtaan mukaan järkyttävät 130km/h, kukahan ollut se rohkea joka senkin testannut.
Tuossa on sellaista yleistä pajerosaagaa alusta tähän päivään,
http://www.pajero.com
Katso mikä on canter:in koneen tyyppikoodi niin selviää meneekö kone pajen nokalle lohkon puolesta, se miten mahdollisesti apulaitteet ja niiden sijoittelu eroaa on sitten luojassaan.....
-- Wannabe OFF-roader --