Oho, meinas jo päivittäminen unohtua kokonaan.
Paljon on puuhasteltu. Jarrujen säätö oli suhteellisen hankalaa hommaa mutta kun tarpeeksi ruuvarilla ronkki niin nekin saatiin oikein hyvään kuntoon. Valojen kanssa ei lähdetty hulluttelemaan varsinkin kun löytyi varastojen perukoilta uusia umpiota s2 mopo polttimolle. Venttiilien välykset säädettiin, sytytys laitteet uusittiin muttei silti suostunut käymään kaikilla, 5-6 sylinterit pimeni aina kun moottori hiemän lämpeni. Vika paikallistettiin vuotavaan pako/imusarjan tiivisteeseen. Sellainenkin löytyi omilta kyliltä ystävälliseltä toyota harrastajalta tai siis kokonainen moottorin tiivistesarja, oikein genuine setti
Tuulilasin kävi ammattimies näppäämässä joku ilta paikalleen, sekin sopi oikein hyvin vaikkakin ihan ite oltiin korjattu karmit.
Nyt on vähän ajeltu ympäri pihaa. No koe ajoissa on kytkin luistanut aikas paljon, ajetaan nyt jos kilvet saadaan vähän jos luisto ,myustisesti loppuis. Mutta kai se vaihdettava on ja vuotaa siellä kampiakselin stefakin.
Videolla hiukan suhinaa mutta aika kivan pörinän pitää tolla vaimennuksella.
https://www.youtube.com/watch?v=jBHD...ature=youtu.be
Huomenna on osalla porukasta vapaa päivä joten katsastus asemalla käyntiä ehdottelin ja laitettiin possu jo kärrylle valmiiksi. Ja ei, mun Lj:ssä ei ole isoa koukkua eikä voimaa moottorissa, HDJ saa toimia veturina huomennakin.