Tämä ehtoo meni mersulla hurjastellessa tuossa kytötiellä. Vaikuttais sen verran hienosti toimivan että nostetaan se koskemattomana bjn keulille

lämmöt pysyy ok, nesteet erillään eikä kalise eikä savuta

Mukavasti tuntuis olevan vetoja kun kolmosellakin vielä tuos hiekkatiellä jauhaa tyhjää vaikka on lukkoperä
Semmonen pikku fiba sattunu edellisellä omistajalla, että kun on vaihtanu bensamesestä tuon laatikon niin jääny säätämättä vaihtohetki tolle koneelle sopivaksi. Kierroslukumittarin mukaan vaihto tapahtuu kickdown pohjassa 5500rpm ja koko kiuas kiertää 5800 eli alkaa meno hiipua noin 300kierrosta ennen vaihtoa. Pintakaasulla vaihtaa niinku pitäälin. Mutta se on helppoa säätää kohilleen.
Sain mukaan alkuperäsen tomaatin, siinä on sellanen vika että nyppää rajusti kun vaihtaa kakkoselle. Laitan sen kuntoon varalle ja alan sitten joskus suunnittelemaan siihen sellasta "puoliautomaattia".
Onhan tuos mersun kutoses aiva oma saundinsa



Varsinki tuola 4000-5000 alueella raikuu kyllä komeesti