Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 30.03.2015, 15:22
Saimon:n Avatar
Saimon Saimon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.09.07
Sijainti: Kuukanniemi, Lemi, Finland.
Viestit: 105
Thumbs up

75 eur tuhlattu ja nyt ainakin hörähti käymään. Tulpan ja tulpanhatun uusimisella oli suuri vaikutus. Nyt napista käyntiin, kestää kaasuakin kylmänä. Tulppana C7HSA, en tiedä kauanko kestää.. Pientä kikkailua kylmänä, että kestää käynnissä, mutta ei "karkaa" ylisuuren tyhjäkäynnin takia.

95E10 nuo ei kuulemma kestä lainkaan, suositus pienkonebensiini.

Kaasarinkin taas putsailin, koho jumittaa, joka aiheuttaa tulvimisen. Suoratuonnissa maksaa tuon oma, aito kiinalainen kaasari 36 eur, pitänee harkita.

Suuttimia en vielä säätänyt, kun harvoin poitsu vielä "tuppi nurin" vetää.

Imukaulan lämpötiiviste ja O-rengas on saanut osumaa, taidan ottaa sen paksun tiivisteen pois ja maitopurkista sopiva tilalle. Pientä imuvuotoa epäilen edelleen.

Vaihdoin myös ketjut ja rattaat, yhteensä 33 eur Imatralta. Eteen Derbin 11 piikkinen ja taakse PV:n 42 piikkinen, 420 ketju. Eturattaan kiinnitys ei sattunut, piti tehdä "väliaikainen" sokka-patentti. Laskennallisesti n. 30% muuttui välitys, paljon parempi ajella.

Laitoin myös uuden bensaletkun, vaihdoin bensasuodattimen ja lisäsin polttoainehanan.

Harjateräksestä jarrukahvan apuvipu helpottaa (mahdollistaa..) jarruttamista.
__________________
* * * * * * * * *
Jeep Grand Cherokee ZJ -94 5.2L V8
Vastaa lainaten