Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco
Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Kuulerin jälkeen paine pienempi ja tosiaan viivettä lisää. Eräässä 1KZ-TE:n coolerikitin asennusohjeissa opastetaan ottamaan paine ennen kuuleria turbon hukkaportin letkusta T-haaralla.
|
On eroa, ainakin mun tapauksessa ottaako imusarjasta tai ahtoputkesta heti turbon jälkeen. Nyt kun heti turbon jälkeen otin ohjaus paineen, niin vastaa jonkun verran herkemmin kaasuun heti kun paineet alkaa nousemaan ja paineet nousee rivakammin säädettyyn maksimiin, eli vaikutus oli sellainen kuin ajattelinkin.
Ja taas kytkin tahtoo luistaa herkemmin, pitänee joku parempi kytkin laittaa hankintaan. Mitä jämäkämpiä vaihtoehtoja on yhdistelmään 1KZ-T + LJ.n laatikko. Tällä hetkellä kytkin on tiettävästi KZJ95.sen vakio.