Näytä yksittäinen viesti
  #542  
Vanha 26.03.2015, 10:01
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EeKI_ Näytä viesti
Kulmarautoja ei ole heppailtu levyyn siksi että tuo pelti osa on helpommin uusittavissa mahdollisten vaurioiden sattuessa.

Mutta mukava saada palautetta ja parannusehdoituksia muiltakin kuin vain lähipiirin hieman naureskelevia kommentteja, "mihin sää tollasta tarviit ja käytät." etc.
Hitsaa vaan tuo levy kunnolla kiinni. Ite kulmarauta ei kestä semmosenaan mitään vaan vääntyy tosi helposti.Eikä tuo edes tarvi mitään osumia vaan pelkkä tärinä purkaa tuon liitoksistaan.

Tuo on hyvän muotoinen eli sen kun hitsailee vaikka 5 cm pätkillä ympäriinsä niin siitä tulee kyllä jäykkä. Ja joku jousilaukaisu osumien varalta.

Ja jos haluat ikuisen niin tuosta saranan kohalta teet kaaret ylhäältä alas. Pikku juttu mutta tärkeä. Eli jakaa tällit isommalle alueelle. Tommonen pistemäinen kiinnitys alkaa aikaa myöten painua sisään ilman koviakaan tällejä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten