Ei oo sen kummosempaa tarinaa, mutta ei tuossa mitään taikaa muistaakseni ollut. Akselin päistä muistaakseni sai 4 pulttia avaamalla koko jarruhässäkän venymään ulos sen verran , että vetari tulee murikasta ulos. Jarruputkia voi joutua vähän runnomaan, mutta mulla tais riittää irroittamatta. Kartaani takapäästä irti ja se "3rd member" pultit auki. Selälleen akselin alle ja jalalla painaa toista jarrukilpeä ja kädellä toista ja plop, murikka tipahtaa syliin. Sitten purkaa järjestyksessä sen murikan puhtaalle alustalle niin, että osaa kasata päinvastaisessa järjestyksessä. Hammasrattaan kosketuksen säätö kasausvaiheessa lienee haastavin vaihe, jos haluaa hyvin tehdä. Mulla tuo oli tarkoitus kestää vaan yhden viikonlopun ajot, joten välykset säätelin ihan hanurituntumalta, suurinpiirtein siihen miten oli alkujaankin ja siitä pyörittelemällä ja hypistelemällä niinkuin tuntui hyvältä. Ja kesti se ainakin sen viikonlopun, vaikka monoa saikin ihan isolla kädellä välillä.. Se kyllä olikin tuon akselin ainut reissu, kun silloinen appiukko myi autosta kniikan neekereille..
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
|