Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 25.03.2015, 13:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jande Näytä viesti
tuossa yksi ohje semi lukon tekoon, tuollainen hitsi lukko sallii 1/4 renkaan pyörähtää ennen kuin 100% vähän mukavampi ajella asvaltilla.

http://www.lj10.com/howto/diffweld/page2.htm
Eikös tällainen aiheuta aikamoista hakkaamista tasauspyörästössä, kun on ~1/4 kierrosta väljää missä pääsee nykimään edestakaisin? Jotenkin kuvittelisin, että tasauspyörästön ja vetareidan keston osalta ihan kunnolla hitsattu paketti olisi parempi kuin tuollainen "tyhjää" antava.. tuossa tullee melkoisia iskurasituksia, kun esim. ajaa hapella, rengas käväisee ilmassa ja taas nappaa pitoa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten