Puoltoista tonnia takana ja uskallettiin testata Hodaria jo sille tarkoitettuun tehtävään.
Öljyä tuo tuntuu vielä hörppäävän aika reippaasti, mutta rauhoittunee, kun männänrenkaat asettuu. Hiukan tuntuu merkkaavan reviiriä. Jakopään koppa tihruttaa ainakin vaikka uusi tiiviste sinnekkin laitettiin, mutta vähenemään päin sitämukaa kun sieltä täältä kiristelee pultteja.
Muuten toimi erinomaisesti. Ei vempuloi kärryperässä, nelosella vetelin pääasiassa eikä tarvii mäkeen pykältää. Kytkimenluistosta ei tietoakaan vaikka koitin ylåmäkeen antaa vähän runtuakin. Tosin ahdotkin jää vielä reiluun baariin.
Seuraavaksi vähän sisustan päivitystä ja ulkokuortakin jossain vaiheessa pitäisi vähän päivittää...
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
|