Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr
Onneksi olkoon hyvin päättyneestä seikkailuista. Lisää kuvia odotellessa
PS. johtuiko puslien pikainen kuluminen kovin "korkeasta" alustasta? Eli pusla oli kokoajan turhan kovassa pinteessä?
PS.2 ...teillä on ilmeisesti muotti tuon lasikuitukeulapeltien tekemiseen? Syntyisiköhän niitä konepeittoja/flippejä ihan myyntiin asti järkevällä hintaa? 
|
Alustan liikevara on niin että puslat ja tukivarraet on normaalissa ajoasennossa täysin suorassa, ja kaikki terävät kulmat on pyöristetty. Viime vuonna ajettiin iskareilla joissaoli vielä 40mm enemmän liikevaraa. En tiedä mistä johtuu, mutta paikalliset kaverit sanoi että autiomaan korkea lämpötila aiheuttaisi tällaista. Viime vuonna Tunisiassa oli kyllä huomattavasti kylmempää, eikä siellä ollut ongelmia puslien kanssa.
Meidän flippimuotti varmistuu lopulliseen kuntoonsa tässä kevään mittaan. Tuote tulee olemaan sellainen jossa on kiinteästi silmäluomet ja 463:sen (eli uudemman mallin) maski. Flippi kiinnitetään alkuperäsillä konepellin saranoilla paikalleen.
Kysele vaikka hiukan lähempänä kesää että mikä on tilanne.
Myös takaluukkuja on jo saatavilla, ja kesän mittaan saataville tulee vielä etuovet sekä kuidusta tehty koko hytti.