Kyllä sieltä rangen perästä samat hammasmäärät 46/13 löyty kuin mitä alle laitetussa jeepulan perästäkin. Eli välitys on just eikä melkein.
Ja mitäs sitten hajonneesta perästä löyty ku murikan otti pois.
Sama vähä toisesta kulmasta. Kopan alareunassa on muutama iskujälki jotka ulottu läpi asti. Niistä se öljy sit tuli pellolle.
Ei toi lautaspyörä mahdottomia ollu kipeetä saanu. Mitenkähän hampaiden irtoaminen on tapahtunu kun lohkeamis pinta näyttää osittain sulaneelta.
Sieltä se mun käsityksen mukaan ensimmäisenä hajonnu osa pilkottaa. Eli tasauspyörästön pikkurattaiden akseli. Loppua tuosta katkenneesta akselista en sitten löytänykkään. Mihin lie menny häpeen heikkouttaan.
Ei niin hellä pusu minkä irronnu ratas tarjonnu tasauspyörästön runkoon.
Akselin katkenneesta päästä oli ratas päässy ehjänä pois. Toisesta päästä useampana osana.
Vetarit kumma kyllä ei ollu saanu siipeensä tapahtumasta. Ny ois varavetarit ku vaan ois perä mihin ne laittas.