Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
sellanen nice to know juttu, että patrolliahan on ILMEISESTI ainakin kahdella(kolmella?) eri panhardin pituudella, eli se on ihan tuurista kiinni miten ne akselit siellä alla siirtyy sivuun, omasta lipsahti 3" korotuksella edessä 2,5cm sivuun ja takana 5cm ja olen kyllä kuullut varsin luotettavasta lähteestä, että +3" ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä.. 
|
Kokonain sama mieltä kuin PunisherFIN
Myös erilainen takaturkivarret. Oon kotona yks vahvisettu alatukivarren setti mitä oli noin 10mm lyhemmin kuin alkuperaisia mikä olivat mun pätkälla.
http://www.superiorengineering.com.a...1304&limit=100
(sivun alaspain saat kaikki mittat, ja mun "GQ" oli noi 677mm pitka varret)
Ja unohdin 3" tarvitset myöskin korjata sen pinoinkulma.
Saadettava yli-tukivarret takana on hyvä idea myöskin (paljon parempi kuin toi vaihdelaatikko spacerit mikä laskee laatikko alaspain) Muiten saat hieno aanet taka-kardaanista
Ja ennen unohdan. Myöskin tarvitset nostaa sen taka-akselin jarru-saatin ylöspain (nosto on suunilleen sama kuin korotus), muuten sen en jarrrutaa hyvin takana.