Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 19.03.2015, 00:28
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Taidampa tehdä niin radikaalisti jotta oikoo nauhahiomakoneella nii suoraksi tuon sarjan ku pystyy ja syrppää tuota väliin. En tiedä kannattaako noiden halkeamien kans alkaa leikkimään, kun tähän autoon on moottoriswappi suunnitteilla muutenkin kun bertan saa ensin valmiiksi. Jos vaan halkeaman päälle levittäis tuota ja jotain tinapaperia ja klemmari päälle jod kestäis sen pari tuhatta km mitä tuolla moottorilla enää rullaillaan menemään
Jos on halki, niin oikealla puikolla onnistuu hitsaminen; kun olosuhteet kohdallaan.

Siis vaikka "soramonttuun" notski, missä saat "valot" pakosarjaan, ja sitten sopivalla puikolla halkeama umpeen, ja takaisin nuotioon, ja kun notski alkaa hyytymään, niin lisää puita....

Aikanaan tuli käytettyä turbo saabin pakosarjaa hitsauksella, ja se hitsattiin ahjosta otettuna oranssina, ja haudattiin vuorivillapaaliin muutaman oranssin hehkuisen romuraudan kanssa... n. vuorokauden päästä se saabin pakosarja oli tosi kuuma, kun mentiin hakemaan...

Ainakin bilteman silikonin ominaisuudet "romahtaa" kun mennään tuonne max.-lämpöön, taikka sen yli; vesijäähdytteisiin pakosarjoihin vois kestää pitempää käyttöä; toki jos on tarkoitus vaan madella, niin todennököisesti kestää..
Vastaa lainaten