Viestiketju: BlaZZeri -88
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 15.03.2015, 19:54
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Etuiskarit löysi paikkansa. Iskarit on alunperin -94 Dodge Ramin takaiskarit, ihan mukavasti tuntu olevan liikerataa. Alapään kiinnitys orggis korvaan ja yläpäähän tuollanen pieni korotus pala väliin ettei pohjaa ihan heti.

Click image for larger version

Name:	WP_20150315_14_06_15_Pro.jpg
Views:	403
Size:	98,1 Kt
ID:	58281Click image for larger version

Name:	WP_20150315_14_06_20_Pro.jpg
Views:	361
Size:	78,9 Kt
ID:	58282

Pakko oli käydä pieni maastolenkki kokeilemas, pitkälle ei viittiny päästellä ettei tartte kävellä haeskeleen traktoria kun tuota luntakin oli vielä niin paljon paikoitellen.

Click image for larger version

Name:	WP_20150315_16_57_57_Pro.jpg
Views:	487
Size:	116,9 Kt
ID:	58283Click image for larger version

Name:	WP_20150315_16_58_08_Pro.jpg
Views:	479
Size:	136,9 Kt
ID:	58284Click image for larger version

Name:	WP_20150315_17_12_28_Pro.jpg
Views:	467
Size:	96,2 Kt
ID:	58285

Iso ero alkuperäiseen tilanteeseen, alusta on sopivan "löysä" ja elää ihan eri lailla kuin ennen. Alusta muutokset tuntuu onnistuneilta, maantielläkin laite oli kuin uusi. Pientä vetelyä esiintyi, muta aurauskulmia säätelemällä löytyy helpotusta varmasti. Ja kunnon renkaat tekee taatusti ihmeitä. Pumpsteering ilmiö häiritti ihmeen vähän, odotin paljon pahempaa kun on vielä alkuperäinen ohjausvarsi sun muut paikoillaan.
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten