Välillä cargo on käynistynuy pitkänkin seisomisen jälkeen helposti pakkasessakin ja välillä ei meinaa saada tulille sisällä seisotun viikonlopun jäljiltäkään.
Sitä sitten tutkiskeltiin ja mittailtiin että ei tulisi virtaa naftapumpun solenoidille. Hyppy johdolla virtaa virtalukolta ja taas tuntui toimivan, kunnes ei yhtenä päivänä enään millään käynistynyt? Autopilotilla hörähti joten ei tule polttoainetta.
Päätin vaihtaa vanhojen naftasuodattimien tilalle uuden ja helpomman niin ei ainakaan sillä tukosta ole. Sitä vaihtaessa ja virran ollessa päällä yhtääkkiä rupesi pärinää kuulumaan ja polttoainetta tulemaan irtiolevan letkun päästä???
Sillähän selvisikin että tulitikkuaskin kokoinen vaan nelikulmainen mötikkä letkussa olikin polttoainepumppu joka ei ole näköjään kuin harvakseen toiminut??? En ollut ikinä enen kuullut sen käyvän ja luulinkin että se on jokin sähköinen venttiili että ei letkut tyhjene, on niin pirun pienikin että en pumpuksi arvannut.
Hain sitten Motonetistä 25,- polttoainepumpun joka soveltuu diisselilekkin ja sen kun sain uuden suodattimen kaveriksi järjestelmään niin nyt ei tarvi kuin vähän virtaavainta näytää niin on käynnissä jo.
Vasemmalta: vanha nelikulmainen risa pa. pumppu ja tilalle tuli Mötönetistä pyöreä pumppu.
Takana poisetttu tupla suodatin ja tilalle tuli helpompin vaihdettava Transporterin pa. suodatin.
Ny joutuu siirtämään koko rojekstin kotipihalle kun työpaikalla tuli totaali kielto tilojen käytössä. Ai että sylettää.
Täytyy pokkailla töissä valmiiksi mätähommiin paloja niin ei tarvi pihalla sitten kuin leikata sopivankokoiseksi ja liimata kiinni.
t. Ismo Ämmä