1000 km öljynvaihto tuli suoritettua.
Tyhjäkäynnillä öljynpaineet 1,5 bar huitteilla ja 4,5 kierroksilla.
Ahdot nousee 0,8 bar asti, hukkaporttin kellolle menee suora letku ja tänään huomasin, että tuo apinapatenttikin vuotaa ahtoputkessa. Mutta enpä vielä niitä ahtoja ole kaivannutkaan, ennenkuin saa vähän sisäänajettua.
Sähkölinnun pesiä tuli siivottua kanssa, sellasia pikku kipinätiaisen pesiä vaan, ei minkään salamahaahkan..
Toi valonvaihtoreleen palaminen aiheutti hetken päänvaivaa, kun edellinen omistaja oli korvannut sen katkaisijalla. Rele oli palaessaan polttanut oman pohjansa, parin sulakkeen pohjat ja ohjauspiuhaa jonnekkin näkymättömiin asti, sekä ilmeisesti myös vaihtoviiksen sisuskalut. Mielenkiintoisia kytkentöjäkin ratin alta löytyi, kun sain sulakerasian ja releen kytkettyä, valot eivät sammuseen enää ollenkaan. Tuosta ylimääräisestä johtosarjasta löysin sopivan releen ja mototetistä sulakerasian ja vähän liittimiä. Ohjausjohdon vedin uusiksi kojetaulun alle asti ja vaihdoin uuden viiksihässäkän ja siitä rosvolla ohjaus. Ja zadaa, meillä on (normaalilla tavalla viiksestä) toimivat valot!!
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory