Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Menee varmaan samaan kastiin kun suomaliassa oli liikenneturvallisuuden nimissä kielletty maahantuotavien traktorin perävaunujen jarrut  lie vieläkin vaan valvooko sitä kukaan
Ja onhan niitä muitakin vastaavia, ei vaan nyt tule mieleen
Ainakin rekkojen trailerbrake toiminto on suomessa luokiteltu vaaralliseksi, noh ottaen huomioon idioottien määrän niin voi olla ehkä ihan älyllinenkin kielto. 80Kmh ja puolikkaan kärryn takajarrut lukkoon mutkassa.
Jossain joku puheli et ruotsista auton tuomisen jälkeen firmassa jarrujen huoltokulut puolittui vaikka vain omia kärryjään kiskoivat
Kärryyn vaihtaa jarrut "hetkessä" kun taas veturi seisoo tienaamatta
Ei liity varsinaisesti aiheeseen lainkaan, mut topikkiin kuitenkin, voiko pitää paikkaansa et vetävän rumpujarrullisen akselin jarrut katkaisijan taakse laittamalla voi säästää jarrupinta kuluissa edessä ja takana juoksevassa on levyt ja väitteenä oli, et palat maksaa vähemmän kuin kengät vaihtaahhan ne on nopeammat mersussa näytti silmämääräisesti olevan sokat ja tapit irti ja palat kiskaisemalla pois
|
En kyllä usko. Rumpujarrun hihnat kestää ainakin onnikassa n.7-10 kertaa sen mitä levyjarrun palat. Varmaan samaan pääsee käyttämällä moottorijarrua mahd,paljon ja kantaa nekin säästyvät manit rengasliikkeeseen...  Mutta voi tuossa olla perääkin jos usko on vahva. Pienentäähän ne magneetit löpölinjassa polttoaineen kulutustakin ihan huomattavia määriä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|