Viestiketju: BlaZZeri -88
Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 12.03.2015, 08:20
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Etuiskareita Amerikan mailta odotellessa, täytyy noita ikäviä peltihommia alotella hiljalleen, pelottaa oikeen mitä lattiamattojen alta löytyy. Takajalkatilat on hitsattu kyllä vuosia sitten, mutta siitä eteenpäin ei ole tehty oikeen mitään. Kuskin oveen tuli uusi alakulma askarreltua.

Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_22_53_Pro.jpg
Views:	421
Size:	77,9 Kt
ID:	58136Click image for larger version

Name:	WP_20150311_18_48_39_Pro.jpg
Views:	396
Size:	46,3 Kt
ID:	58132 Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_39_Pro.jpg
Views:	402
Size:	69,0 Kt
ID:	58133Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_48_Pro.jpg
Views:	395
Size:	78,4 Kt
ID:	58134 Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_55_Pro.jpg
Views:	444
Size:	73,9 Kt
ID:	58135

Löyty tuolle vuosia ylimääräisenä hallin nurkassa lojuneelle Pajeron koneellekin hyötykäyttöä. Kyseessä Valmetin trukki vuodelta keppi ja kivi, aikasemmin siihen oli sovitettu Perkinsin kone. Perkins hajosi ja Mitsu tilalle Ihan hyvin kai toimii, vähän meinaa kyykähtää kun lykkää vaihteen päälle. Mutta muuten OK, kierroksia täytyy varmaan vähän rajoittaa Perkins Max 2500 vs. Mitsu Max 4500(?) Vauhtipyörääkään ei ole tasapainotettu porailujen ja sorvailujen jäljiltä...
Click image for larger version

Name:	WP_20150310_17_12_22_Pro.jpg
Views:	454
Size:	85,9 Kt
ID:	58137
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten