Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.03.2015, 15:26
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Vaikka ajaisi vanhalla paskalla toitsulla niin aika vitun rikas kaveri saa oikeesti olla jos maasturilla ajelee. Nuo vuosittaiset kulut on melkoiset. Ehkäpä valtio haluaa että kaikki ajaa jollain hemmetin priuksella ja halaa puita.
Mul on hoojii tai hilux käyttöautona ja vuodessa tulee kaikki 25 000km ku vaa muistaa yhistellä noita ajoja, muuten tulee tietty paljo enemmän Enkä mä todellakaa oo rikas, mulla ei vaan oo mitään "turhia" kuluja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Tää on korvennu mua siitä asti kun siirryttiin tähän painokusetukseen ja ei vanne heltiä päästä

Turhahan tätä täällä (tai missään) on paasata mutta luuleeko joku oikeasti että jos multa viedään entisen käytöstä nyt jo melkein 600 vuosi että mulla olis jotenkin varaa ostella uudempaa autoa ?
Ne on laskenu, että pikavipillä voi ostaa uuen 10 000e kinnerin. Kansa on niellyt tän ~4x kertapaukun pakujen veron nostoon, ehkä ne nielee senkin että korotetaan vielä joskus uuestaan saman verran. Ja ihan saatanastihan ne nytkin tulee nousemaan. Kreikassa olis varmaa tullu yleislakko tostakin aiheesta. Ja me maksettais niiden lakkolaisten aiheuttama lasku.