Viestiketju: paypalli
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.03.2015, 08:38
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Mites tonne tilille voi laittaa fyrkkaa... ?? Taas muuttunu jotenkin. perkele
Ihan sellaset rautalangasta väännetyt ohjeet suomeksi kelpais...
Kirjaudu sisään sinne. My Account välilehti sieltä kohta Top up account. Itse olen ihan tilisiirtona tehnyt tuota, eli Top up (in a few days).

Tälläiset tiedot se sieltä antoi.

Payee PayPal Europe
Payee's bank Deutsche Bank
BIC DEUTDEDBPAL

Sit tietenkin laitat sen paypallin iban koodin tilinumeroksi. Tuo pitää sitten maksaa omalta tililtä ja omalla nimellä. Käsittääkseni sillä se kohdistaa sen oikeaan paikkaan. Itsellä pankki ainakin nillitti jotain osoitetta niin joka kohtaan laitoin Paypal europe. Viitenumeroa ei ole, mutta viitetekstinä olen myös pitänyt Paypal europea. Parisen päivää tuossa siirrossa menee. Jos nopeampaa haluaa niin luottokortilla sitten.. Omasta mielestä tuo paypal toimii kyllä paremmin kuin luottokortti. Luottokortilla saa aina hetken odotella että maksut näkyy edes siellä kortilla. Lisäksi noita sivustoja haxataan niin sinne meni luottokortin tiedot ja joku voi niitä sitten käytellä. Sen jälkeen saatkin selvitellä luottokunnalle ettet ole tuollaisia ostellut.. Vaikeaksi menee.

Tässä parin viikon aikana itse tilannut ebayn kautta vetokoukkua puolasta sähkösarjoineen, käsitukea bulgariasta, stilettiavainta briteistä, luurin näytönsuojakalvoa koreasta ja suojakuorta hongkongista. Tällä viikolla pitäisi ensimmäiset tilaukset alkaa saapua.
Vastaa lainaten