Näytä yksittäinen viesti
  #42  
Vanha 08.03.2015, 09:51
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matke Näytä viesti
ei missään hiluxsissa ole kytketävää lukkoa tuossa on eessä ja takana kitkalukot
41110 CARRIER ASSY, DIFFERENTIAL, REAR
41110-26440 FINAL GEAR RATIO=43:10=4.300 1 € 1,737.45
41110-3D040 FINAL GEAR RATIO=43:10=4.300, W(LSD) 1 € 2,699.13
41110-3D080 FINAL GEAR RATIO=43:10=4.300, W(REAR DIFFERENTIAL LOCK) 1 € 1,913.38

Ainaki jo 8/1997 vuodesta lähtien näyttäs olleen valinnaisena taakse se 100% kytkettävä lukko . Eli avoin, lsd tai 100%lukko ollu vaihtoehto. Ja näkyy olevan(toyotan esitteiden mukaan), että Suomeen tuoduissa eri ikäisissä tuo 100% lukko ollu välillä valinnainen useampaankin eri varustetasoon.

Je edessä ei sitten lukkoa ole ollutkaan vaan tämä ADD systeemi joka vaan on "vetoakselinvapautin" joka ei sitten ole minkäänlainen lukko ollenkaan. Joka käytännössä kytkee vaan nelivedon pois päältä. Toinen vetari pyörii tietty kokoajan(siis rengas ryörittää kun auto liikkkuu), mutta voima ei välity, ku se menee tasauspyörästön kautta sinne auki olevalle puolelle ja auto on silloin täysin takaveto.
Tuossa tarkempi selostus: http://www.off-road.com/trucks-4x4/t...tem-19259.html

Viimeksi muokannut PH75 : 08.03.2015 10:23
Vastaa lainaten