Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.03.2015, 19:25
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Ehkä olet vaan antanut liian huonot ohjeet ja tulikomennot.....
Eli mulle toi ja heti......
Jos tosiaan pajalla on ollut mallina oikean pituiset putket oikeakierteisilä päillä niin........
Mistä olet ne oikein tilannut......veikkaan että ammattikoululta..... .

ps.
Silloin saa varmasti sitä mitä tilaa kun tekee itse........
Normaalin tapaan tietysti justiin ennen sulkemishetkeä lampsin sisään:" missä ne asentajanrentut on, tupakalla tietysti. Nyt heti tällä sekunnilla tuommoiset jarruputket minulle, niinkuin olisi jo"...

Tai melkein noin. Puolenpäivän jälkeen menin pajalle ja kysyin, että kerkeättekö milloin tehdä ja lupasivat, että ennen viittä (sulkemisaika) on valmista. Vanhat putket jätin sinne malliksi ja 10min vaille 5 kävin ne uudet hakemassa. Pituudet on ihan jees mutta ne nipat nyt on mitä on, saattaisi ne johonkin toyotaan mennä, jos mitta käy.
Toinen paikalla olleista asentajista kysyikin, että onko nuo jostain chrysleristä (sellainen jousentapainen siinä putken päällä koko matkalla) ja tälle, joka ne ilmeisesti teki, ainakin otti tilauksen vastaan sanoin myös, että:" jeepistä, varmaan tuumakierre".

No voihan se perjantaikiire olla ollut mutta ei ollut mikään ammattikoulu vaan ihan autokorjaamo, tosin erikoistunut ihan muuhun merkkiin. Edellisen kerran homma meni nappiin.
Voihan se olla, että silmälasit oli vaan jääneet kotiin.

Mitta noissa varmaan riittää, jos ottaa toisesta päästä vaan kartiot mäkeen ja vaihtaa ne juntturit (jos siellä sopivia nyt on) sekä tekee pään uudelleen.
Kyllä tämä tästä taas tasoittuu mutta eilen illalla kun meinasin asennuksia tehdä, niin oli varmaan vähän verenpaine koholla, taisi vaimokin jotain kommentoida, ettei ole hänen vikansa. Kai sitä tuli vähän sanottua jotain.