Eli periaatteessa voisin tehdä tuon ahdon ohjauksen kabiinista magneettiventtiillä ja rikastaa sitten maakaasulla ( noin niinkun offroad-käytössä tietysti, Matillehan en tästä kertoisi mitään

) ja kadulla ajettaisiin normiahdoilla, mikä säädettäisiin lähelle suurinta sallittua teholukemaa.
Kohtuu hintava rikastus systeemi taitaa olla vaikka ottaisi ihan pienellä pullolla olevan perus systeemin (tyyliin kaasu yli 3/4 auki, paineensäädön ja magneettiventtiilin läpi yhdellä suuttimella) . Ymmärtääkseni vaan noi muut kaasut on suomessa vielä rujommin verotettuja, varsinkin jos setäsininen tienpäällä käy niitä ihmettelemään, eikä ole merkitty mihinkään...
En mä tiedä tarviiko siinä mitään järkeä olla, kunhan nyt mietiskelen aikani kuluksi..
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory