Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.03.2015, 13:40
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Komppaan tuota Timoa. Kyllä tuo Cherokee on auto joka ainakin allekirjoittaneelle on se oikea. Mitään muuta autoa en ole jaksanut pitää noin kauan ja joka kerta kun ajan sillä jaksan mainita kuinka paljon pidän siitä😛 tosin se on kyllä minun ja tyttären välinen vitsi.
Muttapa oikeesti. Miulla on noita nelikoita ollut Suska, hj60, isuzu, Daihatsu.. Mitkä nyt tulee mieleen ja kyllä tuo Jeeppi sellaisena sekakäyttö autona on se paras. Helvetin hyvä ajaa, menee vakionakin yllättävän hyvin hyvillä renkailla. Tuolla 6-koneella olen matka-ajossa päässyt jopa alle kympin kulutukseen, tosin tuo miun auto on ensinnäkin Lapista kotosin ja ajettu vasta 240 000. Jos edelliset omistajat olis hoitaneet edes pikkasen paremmin, niin ei paljon uutta häpesi, luulen.
Peltihommia noissa sattaa tulla vastaan, mutta ne on sitten kyllä helppoja tehdä. Ja Euroopasta saa edullisesti osia. Esim tyhjäkäyntimoottori eBayssa 14.90€+postit. Marmoritiskillä 220€ 😁.
Onneks sain sen kuntoon ite! Tekniikka noissa on loppujen lopuksi hyvin simppeliä, vaatii vaan vähän opiskelua. Ja asennetta....
Vastaa lainaten