miulla näyttää grandissä ajotietokone maantiekulutukseksi 15-17l/100km 33" mutikat alla ja maastossa kahtosin tuntikulutuksia, koska 7h möyrimistä ja vaikka 150km siirtoajoa, niin kulutusmittari näyttää ~21l/100km, joten ei se paha syöppö silleensä ole mettäs kun pyörii paljon tyhjäkäyntiä ja sitä ruutia on vakio kutosessakin ihan riittävästi, eli nilkka oikosena ei tosiaan tartte huudattaa. jousitus pelaa luonnostaan aivan törkeen hyvin mehtään ja automaatilla on silleensä heleppo ajaa, kun voit keskittyä hämmentämään rattia, etkä vaihekeppia kun tarttee ajella vähän tarkempaa

kohtuu kiukkunen on maantiellä ajella, 190hp kertoo sen että tuo alle 2000kg painava koppi liikkuu ihan riittävästi, vaikka amis penarien kiusaksi asti
sitte tuo GR patrolli taas syö saman mitä muutki sen kokoset, eli maantiellä saa varata sen 11-15l/100km dieseliä, ruutia ei ole ja mettäs se on kun rekalla survos cittarin ruutuun, mutta tilaa on aivan helevetisti niille koirille, jahtikavereille ja lisäks sinne saa vaikka tonnin työkaluja ja varaosia

toimii kyl offikulkineena ihan ok, varsinkin kun ne mitat oppii eka ja sen kankeuden ja tuossa hintaluokassa saa ihan järkeviä vehkeitä, tosin yleensä saa varautua "hiukan" hitsailemaan ja tekemään kaikkee muutakin pientä
nuihin molempiin saa ihan hyvin varaosia ja kaikkee offroadpornoa (lisähilppeitä), eikä ne ihan järettömiä kustannakaan, tosin parin-kolmen tonnin vehkeen saa varautua ite tekemään mieleisekseen ja valmista ei varmasti viellä saa, ainakaan hyvin tehtyä

tosin, eipä ne "valmiitkaan" ole koskaan itelleen varmasti valmiita

tietty jonkun sopivan rönttävehkeen saa kyllä tonnilla, vähän toisella jos esmes 160 korinen vanhempi patrol tms kelpaa
sotkin siulle viel lisää vaikeutta kertomalla mielipiteen kahesta täysin erilaisesta autosta, mitä itellä on ja mitä on tullu rakenneltua