Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami
Olen kyllä kirrannut väljiä pois vivustoista ja saanut täyskaasun vaihdot sinne suurimman tehon alueelle, mutta silti toiminta on löysää omaan makuun. Aski rullaa vaihteet todella aikaisin D:lle, jossain 50-60 nopeudessa ja sitten kun kiihdyttää osakaasulla niin turbiini luistaa aivan tarpeettoman paljon kun on liian suuri pykälä pesässä. Korostuu vielä nappularenkailla ja kärry perässä. Ehkä turbiinikin on parhaat päivänsä nähnyt 660t lasissa. Tuolla puljulla olisi päivitettyä turbaaniakin.
Mutta eipä tässä taida saada aikaan mitään ennenkuin jotain hajoaa kunnolla. Ehkä LS+TH700 konversion aika on sitten kun kilahdus kuuluu 
|
uusilla määräyksillä taitaa onnistua, toki tuon TH-700 vois korvata uudemmalla, oliko se 4L60 vai -80? jota löytyy myös mekaanisena. Toki tuo ruiskukasi tarjoaisi hyvät lähtökohdan sähköohjatulle (4L60e)
Meniskö nuo uudemmat 5,3 v8:t läpi tuon uuden lain mukaan? Ja tietysti RE85 pitää kelvata...