Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.03.2015, 21:59
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Joensuu
Viestit: 415
Perusasetus

joo laitetaanhan tännekkin mitä on tullu tuherrettuu lähiaikoina auton kimpussa. Vinssien sijoittelua ja niille lukituksen/vapautuksen ohjaus hyttiin, koska lavan alle on vähän hankala kurkotella. Paineilmakin oli mielessä, mitta päädyin mahdollisimman mekaaniseen ratkaisuun (varmin) ainakin toimii hallioloissa moitteetta.

Hytinpuolella kahvat sivaitsevat kuskin jalkojen välissä, lähellä penkkiä niin aika kätevällä paikalla käyttää ja eivät muuten häiritse.

Läpiviennit on laakeroitu että ei tulis sellaista jumimista vedätyksestä. Rattaitten ympäri kulkee ns. kaulus jos sattus vaijeri löystymään liikaa, niin pysyy ketju edelleen paikallaan. (vaijerin löystymisen kyllä huomaa jo sillä että kahva liikkuu enemmän kun 180 astetta)


tässä näkyy oikealla tuon vinssinnarun linja, muutama lenkki "kannakkeeks" ettei löystyessä lähe roikkumaan. mietin vaan että viiminen lenkki tulee N.80cm päähän vissinrummulta ja kun veto tulee keskeltä niin kelaako naru itsensä tasaisesti rummulle?




Etuvinssin ohjauksen vaijereilla on jyrkin suunnan muutos niin laitoin siihen pienet rissat kitkan vähentämiseksi.

__________________
Hilux on luksus ja perse eellä puuhun, vaikka sitten projekteissa

Viimeksi muokannut Sorjonen : 04.03.2015 22:03
Vastaa lainaten