Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 03.03.2015, 15:07
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nivaar-6 Näytä viesti
Kuullut vaan että palalukko antaa periksi silloin kun sitä oikeesti tarvis. Tiellä ajoa ei tohon tötterön tule kuin siirtymät eli pienet paukkeet ei menoo haittaisi jos vaan toimii. Vois tietysti hommata palalukon ensin taakse ja testata miltä tuntuu ja sitten siirtää eteen kun joutuu laittamaan paineilmalukon. Tai sitten kylmästi kemppi ja leimaperä erikseen.
Kertokaahan kokemuksista noista palalukoista.
Omassa suzukissa on palalukko edessä ja kemppi takana, ihan ok yhdistelmä, renkaina 31/12,5/15 swampperit etulukko pikkasen liian tiukalla vielä mutta eroa ei huomaa tiellä eikä mettässä ku kemppi on takana. Paitsi sen verran että etennee maastossa huomattavasti paremmin.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten