Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko
Juu, paitsi kun polttoaine pinta nousee tyhjemmässä tankissa, rupee paluu siirtymään molempiin tankkeihin, samoin jos paluuputkeen ei pääse ilmaa, niin toimii myös lappona ja tasaa tankkien polttoaine pinnat. Paluuputki on yleensä aika ohut josta johtuen tuo kallistuksissa polttoaineen siirtyminen alempaan tankkiin tuskin normaaliaikaisessa jumituksessa on ongelma. Toisaalta onkos se ongelma jos tankit tyhjenevät tasatahtiin, eikä niinkuin valintavivusta olet laittanut.  
|
No mutta eipä olis niin herkkä kallistelulle ku täysin vapaasti tasaava tuplatankki systeemi!

tässäpä onkin topicin aloittajalle kootut kompromissit, hyvän jos haluaa ni tankkaa vähän useammin tai ostaa isomman tankin, jos harrastaa haluaa ja rakentaa ni ehdottomasti tuplatankit!