Optimoinnit yms hienot sanat on vaan hämäystä niitä varten jotka ei halua virittää autoaan ohjelmistoa muuttamalla mutta optimointi passaa kun eihän se ole virittämistä
Menetelmiähän on ohjelmiston vaihto tai muuttaminen olemassaolevaan ohjainlaitteeseen, "lastun" fyysinen vaihtaminen ohjainlaitteeseen tai lisäboksin asentaminen ohjainlaitteen tai jonkun muun moottorinohjaukseen liittyvän synseemin ja johdotuksen väliin.
Kaksi ensimmäistä suurinpiirtein sama asia, muutetaan ohjelmisto erilaiseksi.
Jälkimmäisessä huijataan ohjainlaitteen saamaa anturitietoa ja/tai ohjaamaa ruiskutusmäärää/ahtopainetta.
Ennenkuin joku alkaa kakomaan niin näitä voi hifistellessään miksatakkin keskenään mutta se on eri tarina
Ja asiaan.
Käyttökelpoisimman menetelmän olet luultavimmin valinnut auton ostaessasi, arvioisin että se helpoin tapa on se jota ko. laitteeseen on saatavilla yleisemmin.
Siihen mikä eri tarjoajien vaihtoehdoista on paras, osaa vastata ne joilla on käytössä ko. kikkareeseen kyseisiä ohjelmistoja tms.