Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi
Kaverin volvoon iski kans viimeviikolla juurikin tuo vika ja 1400€ remontti siitä tuli. Oli se limppu siinä vipattaessaan hajottanu vielä ilmastoinnin kompuran laakerit ja 3000km sitten vaihettu jakoremmikin meni uusiksi. Korjaamon mies totes vain että se on se 300tkm niin sillä rupeaa olemaan kilometrit täynnä.
|
360tkm kohdalla jakopäähuollon kanssa meni meillä, vielä ei ollut rikkirikki mutta ei olis enää seuraavaa hihnaväliä kestänyt tod näk. Halvempi ostaa ajoissa se kohtuu kallis limppu.
Aika erikoista tikitystä tuo ketjun aloittajan limppu pitää jos tallenne on edes lähelle todellista, luulis näiden pitävän enempi kirskuvaa tai jurskuttavaa ääntä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|